English Persian
سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۱۲:۳۴
تغییر اندازه فونت:
 

قطع به تقاضای مشترک

قطع به تقاضای مشترک

مشترکین تلفن همراه می توانند در صورت نیاز به قطع ارتباط تلفن همراه برای مدت معین(حداکثر 3 ماه) به یکی از 2روش زیر درخواست قطع تلفن همراه نمایند.
1. حضوری : 
مشترکین تلفن همراه می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.
2. غیرحضوری : 
مشترکین درصورتیکه خدمات غیرحضوری (E-care) را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند.

 

مدارک و شرایط مورد نیاز :

-           حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی ایشان

-           تکمیل و امضای فرم درخواست

-           ارائه اصل و تصویر کارت ملی

-           ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی

-           ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر (تایید وصولی مبلغ صورتحساب توسط دفاتر خدماتی الزامی است)

 

یادآوری :

1.        مدت قطع تلفن همراه حداکثر 3 ماه می باشد.

2.        وصل تلفن مشترکینی که قبلاً در یکی از دفاترخدمات ارتباطی  درخواست قطع نموده اند ،صرفاً از طریق همان دفتر صورت می پذیرد.

3.        مشترکین تلفن همراه که خدمات غیرحضوری(E-care) تلفن همراه خود رافعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول درخصوص قطع و وصل به   تقاضای مشترک  اقدام نمایند.

4.        مشترکینی که تلفن همراه خود را بصورت وکالتی واگذارنموده اند،درصورتیکه پس ازگذشت چنددوره،کماکان صورتحساب به نام ایشان صادرمی گردد ، می توانند باارائه مدارک موردنیاز)اصل وتصویرکارت ملی )نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نمایند.

 

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت مخابرات ایران منطقه لرستان می باشد.