English Persian
سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۱۳:۲۷
تغییر اندازه فونت:
 

مفقودی سیم کارت

مفقودی سیم کارت

مشترکین تلفن همراه در صورت مفقود شدن سیم کارت، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی  تقاضای قطع و دریافت سیم کارت جدید نمایند.

 

شرایط دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز:

-           حضور مالک یا وکیل قانونی وی

-           تکمیل و امضای فرم درخواست

-           ارائه اصل و تصویر کارت ملی

-           ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل

-           ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر

 

یاد آوری :

 

1. در سیم  کارتهای دائمی در صورت درخواست مشترک، صرفاً نسبت به اعمال قطع مفقودی اقدام گردیده و پس از آن در صورتی که مشترک ( یا وکیل قانونی وی) ظرف مدت 20 روز برای دریافت سیم کارت مراجعه ننماید، تلفن همراه مربوطه مجدداً وصل می گردد.

 

2. درصورت عدم حضورمشترک ، بستگان درجه اول (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر) ایشان می توانند به یکی از دفاترخدمات ارتباطی ویا  اداره مشترکین تلفن همراه استان مراجعه وصرفا" نسبت به قطع مفقودی و تکمیل فرم مربوطه با ارائه مدارک لازم (اصل و تصویر شناسنامه )اقدام نمایند.

 

3. تعویض سیم کارت مشترکینی که قبلاً در یکی از دفاترخدمات ارتباطی  درخواست قطع مفقودی نموده اند، فقط از طریق همان دفتر صورت می پذیرد.

 

4. صدور سیم کارت مشترکین که در یکی از شهرها اقدام به قطع مفقودی نموده اند در ادارات مشترکین تلفن همراه امکان پذیر می باشد.

 

5. اعلام مفقودی و دریافت سیم کارت جدید در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل در استانها از طریق  اداره مشترکین تلفن همراه قابل انجام  می باشد.

 

6. مشترکین درصورت مسافرت به سایرشهرهای کشور در صورت نیاز به اعلام مفقودی سیم کارت می توانند  به ادارات مشترکین استانها  مراجعه نمایند.

 

7. مشترکین تلفن همراه درصورت اعلام مفقودی از طریق سایت همراه اول(خدمات غیرحضوری ) می توانند جهت دریافت سیم کارت با ارائه مدارک لازم (اصل وتصویر کارت ملی وآخرین قبض پداخت شده  ) به یکی از دفاترخدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

 

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت مخابرات ایران منطقه لرستان می باشد.