English Persian
سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۱۲:۳۷
تغییر اندازه فونت:
 

ریز مکالمات

ریز مکالمات

مشترکین تلفن های همراه دایمی می توانند به منظوردریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به  اداره مشترکین تلفن همراه مراجعه نمایند.

 

شرایط دریافت خدمت ومدارک مورد نیاز:

-         حضورمشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول

-         تکمیل وامضای فرم درخواست

-         ارائه اصل وتصویر کارت ملی

-         ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی

 

یادآوری:

-  اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع ، وکالت فروش ، وکالت کاری ،....تنها درصورتی که صراحتا"اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.

-  صرفا" ریزمکالمات 3 دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین  می باشد.

-  درصورت نقل وانتقال ، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا" ازتاریخ تنظیم سندامکانپذیر می باشد.

-  درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خودراداشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید ، حضورمالک جدید نیزالزامی است .

-    مشترکین درصورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود می توانند پس ازدریافت ریزمکالمات ، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب(میدان ونک خیابان ونک پ40) ارائه نمایند.

-  ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده ) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.

-  هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قراردادمنعقده بااپراتورمربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می گردد.

-  درصورت ارسال پیامک درخارج ازکشورشماره (009891100500) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می گردد.

-  درصورت استفاده ازسرویس انتقال مکالمه (Divert ) شماره تلفن همراه مربوطه وهزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد.

 

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت مخابرات ایران منطقه لرستان می باشد.