English Persian
جمعه، ۲۸ دی ۱۳۹۷, ۱۳:۰۵
تغییر اندازه فونت:
 

خارج از مرز

تلفن خارج از مرز خدمات مخابراتی

 1.      مرز مصوب خدمات تلفنی مبنای محاسبه هزینه خارج از مرز خواهد بود.

 

2.      متقاضی یا مشترک جهت جابجائی تلفن خودمی بایست فرم بررسی امکانات فنی را تکمیل نماید.

 

3.   درصورتیکه نتیجه بررسی امکانات فنی جهت تلفن خارج از مرز مثبت باشد هزینه مربوطه طبق تعرفه جاری محاسبه و قبل از اتصال تلفن از مشترک دریافت میگردد. وجوه مربوطه به حساب درآمد مخابرات واریز و فیش بانکی تحویل امور مشترکین مرکز می شود.

 

4.   در صورتیکه بررسی امکانات فنی، منفی باشدو متقاضی یا مشترک خواستار قرار گرفتن در نوبت باشد،فرم مربوطه برای مدت یکسال اعتبار خواهد داشت مگر آنکه انصراف کتبی خود را اعلام نماید.

 

5.      در صورت وجود امکانات فنی در خارج از مرز،هزینه خارج از مرز بر مبنای کیلومتر ومتراژ کابل و تعرفه اعلام شده دریافت میگردد.

 

6.      تعویض آدرس فیش در خارج از مرز خدمات تلفن فقط درمحدوده مرز خدمات شهری امکان پذیراست.

 

7.      تعویض آدرس فیش به خارج از مرز خدمات شهری ممنوع است.

 

8.      تعویض آدرس فیش خارج از مرز تلفنی و انتقال آن به خارج از مرز سایر مراکز ممنوع است.

 

9.   در صورت کوتاه شدن فاصله خارج از مرز محل مورد درخواست با محل قبلی هزینه ای بعنوان کاهش مسافت خارج از مرز به مشترک مسترد نمی گردد.

 

10. در صورت افزایش مسافت خارج ازمرز نسبت به محل قبلی مابه التفاوت هزینه خارج از مرز (‌مقدار افزایش یافته ) از مشترک بر اساس تعرفه جاری دریافت خواهد شد.

 

11. ساختمانهای مسکونی وغیر مسکونی که در محدوده خارج از مرز خدمات تلفنی همان شهرک محاسبه و هزینه ها دریافت میگردد

 

 

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت مخابرات ایران منطقه لرستان می باشد.