English Persian
جمعه، ۲۸ دی ۱۳۹۷, ۱۳:۲۸
تغییر اندازه فونت:
 

صدور صورتحساب

صدور صورتحساب تلفن

 

شرح خدمت:

صدور صورتحساب تلفن با مشخصات فرد صاحب امتیاز تلفن جهت اعلام مبلغ کارکرد تلفن وی و تحویل به اداره پست مربوطه جهت ارسال به نشانی صاحب امتیاز تلفن .

 

محلهای ارائه خدمت:

مراکز تلفن شهری،دفاتر خدمات ارتباطی سطح شهر

 

شرایط و مدارک مورد نیاز:

برای صدور صورتحساب نیازی به مدرک نمی باشد .

 

توصیه ها و توضیحات:

- صورتحساب تلفن ، در حال حاضر هردو ماه یک بار صادر وارسال می گردد .

- توزیع قبوض از طریق پست صورت گرفته و می بایست در ماههای مقرر تحویل مشترک شود .

-در صورت عدم عدم دریافت قبض برای صدور المثنی به نزدیکترین دفتر خدمات ارتباطی  امور مشترکین مراکز و یا دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 1818 تماس حاصل نمایید.

- در صورت عدم پرداخت صورتحساب در مهلت مقرر ابتدا تلفن قطع و پس از 105 روز تلفن جمع آوری و تخلیه خواهد شد.

- مسئولیت عدم پرداخت هزینه مکالمات تلفن ، نهایتاًبا صاحب امتیاز تلفن می باشد .

- در صورت قطع تلفن به علت بدهی معوقه ، لازمست با همراه داشتن آخرین قبض پرداخت شده به  دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه شود .

- چنانچه در قبض ،بدهی قبلی منظور شده باشد ،لازم است بعد از پرداخت وجه ، به منظور جلوگیری از قطع تلفن ،به امور مشترکین مرکز یا  دفاتر خدمات ارتباطی مربوطه مراجعه تا شماره از فهرست قطعی ها حذف شود .

- حداقل یک سال قبض های پرداختی را جهت اختلاف حساب احتمالی نگه دارید .

- در صورت مشاهده مغایرت نام و آدرس در قبوض تلفن ،با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به  دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و خواستار اصلاح آن شوید .

- در صورت عدم امکان شماره گیری و شنود پیام بدهی ،سریعاًبا همراه داشتن آخرین قبض پرداختی به  دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنید (لازم به ذکر است در این حالت ، برقراری ارتباط با کدهای خدماتی اضطراری مانند 118 و پلیس 110 و نیز 115 برای مشترک بدهکار امکانپذیر است )

- هنگام پرداخت صورتحساب خود در بانک ، بر درج مهر بانک و ثبت ماشین آن توجه فرمایید .

- در صورتی که مشترک نسبت به کارکرد تلفن خود معترض باشد می تواند با 1-ارائه مدرک شناسایی معتبر
 2-آخرین صورتحساب پرداخت شده تلفن و 3- تکمیل فرم مربوطه خواستار رسیدگی به اعتراض خود شود .

- همچنین مشترکین می توانند پرداخت های الکترونیک خود را به روش های ذیل انجام دهند :

1- پرداخت تلفنی از طریق سامانه 1818 که با داشتن کارت بانک و فعال نمودن رمز دوم می توان ضمن مطلع شدن از میزان بدهی نسبت به پرداخت آن اقدام نمود.

2- از طریق دستگاههای خودپرداز، اینترنت،تلفنبانک و... با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت که بر روی قبوض درج گردیده است می توان اقدام به پرداخت نمود.

 

 

 

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت مخابرات ایران منطقه لرستان می باشد.